Fysioterapia

Tarjoamme räätälöityjä fysioterapia- ja kuntoutuspalveluita eri tuki- ja liikuntaelinsairauksista sekä tasapainohäiriöistä kärsiville ihmisille. Otamme huomioon aikaisemmat vammat ja vauriot tai niistä tällä hetkellä toipumisen. Hoidamme myös leikkausta edeltävän tai siitä toipuvan kuntoutuksen käyttäen nykyaikaisia kuntoutusmenetelmiä.

Fysioterapia

• ennaltaehkäisee, lieventää tai poistaa kokonaan kehon kiputiloja
  • palauttaa ja vahvistaa toimintakykyä ja liikkumista
  • ohjaa terveyttä ja toimintakykyä ylläpitäviin elintapoihin

Hoidamme kaikkia tuki ja liikuntaelinongelmia kuten ylä- ja alaselkäkipuja, lihasvenähdyksiä, rasitusvammoja sekä (liikuntaelimistön) leikkauksia edeltäviä toimenpiteitä ja leikkausten jälkeistä kuntoutusta.

Ongelmasta riippuen hoito sisältää ohjeistettuja liikkeitä ja harjoituksia sekä manuaalista terapiaa kuten mobilisointia ja hierontaa ja trigger-pisteterapiaa.

Käytän hoidossani fysioterapeutin (AMK), OMI-terapeutin, personal trainerin sekä wellness coachin menetelmiä. Kun ongelmasi alkusyy on ensin selvitetty, valitsen kulloinkin käytettävän menetelmän aina yksilöllisesti juuri sinun ongelmaasi sopivaksi.

Hoito suunnitellaan aina yksilöllisesti ja yhdessä sinun kanssasi. Hoitoon kuuluu oleellisena osana opastus terveyttä tukeviin elintapoihin, jotta kipu ei jatkossakaan hallitse arkea. Hoidon onnistumiselle oma aktiivisuus ja sitoutuminen hoitoon ovat hyvin tärkeitä.

Varaa aika ja tehdään yhdessä tulevaisuudestasi toimintakykyisempi ja kivuttomampi!

Fysioterapialla parempaa elämää